رامینا در عالم تنهایی....

رامینا در عالم تنهایی....

رامینا
رامینا

گاهی اوقات ادم یه چیزایی رو میبینه و میشنوه و تجربه میکنه که نمیدونه باید به کی بگه و چیکارشون کنه!!اخه پیدا کردن کسی که بخاد به حرف ها و چرت و پرتات گوش کنه خیلییییییی سخته!من متولد اذر ماه سال 1376 هستم و یه دختر شاد وشنگول و احساساتی و لجباز و مغرور و شوخ و دیونه هستم و روابط اجتماعیم خیلییی خوبه!من این وبلاگ ساختم تا بتونم حرف هایی رو که تو دلم هست و نمیتونم به کسی بگم اینجا بنویسم!بلکه یکییییییییییی پیدا شد این چرت و پرتا رو بخونه!


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رامینا در عالم تنهایی.... و آدرس ramina20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

اسمان ابی....

welcome

من وخودم دوتایی....

طرفداران ادام لمبرت

ملیسا و عشقش ادام لمبرت!

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

ع.ج

یه خاهش...............

امتحان میان ترم............

یه اپ کوچولو از ادامی..............

تابستون.............

زبانم شد درس اخه؟؟؟

ضد حاااااااااااااااااال!!!!!

آرشيو مطالب

تير 1390

نويسندگان

رامینا

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 76
بازدید کل : 21641
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

تابستون.............

سلام سلام.من اومدم!خوفین شما؟خش مذگره؟فک نکنم این تابستون تابستون خوبی برای من باشه. همش دارم میدرسم.قیافم شده شبیه کتاب زبان.وای بچه ها من این جمعه امتحان میان ترم دارم.تو رو خدا دعا کنید برام.یعنی اگه این ترم پاس نشم میرم میگیرم میخابم کنار مدیرمون(همون که مماغش مث مماغ فیل)! این دخترعمومم عروسیش انداخته دو روز قبل امتحان فاینال.یعنی اگه ببینمش سر و ته اویزونش میکنم. دقت کردین بعضی از روزا همه چی دس به دس هم میده تا تا عصبانیمون کنه.مثل دیروز!اولش که این مزاحم تلفنی گیر داده بود بم عین سگ.اخه من نمیفهمم من به جرات میتونم بگم از همه دوستام ساده ترم اون وقت هر چی مزاحم میاد پاچه من میگیره.در هر صورت مامانم جوابش داد.راحت شدم.حالا از این که بذگریم می رسیم به فارسی وان.!اینم بدجوری بدیو بدیو میکنه رو اعصابم.اون روز خیر سرم خاستم برم امریکن ایدل ببینم مامانم پارازیت اومد بزن فارسی وان.دوس داشتم تلوزیون خورد کنم ولی نشد. اخه جاستین اورده بودن ولی من ندیدمش.بعدش دس از پا دراز تر اومدم تو اتاقم رفتم پای کامپیوتر خاستم چن تا از اهنگای جدید ادام لمبرت بدانلودم ولی همه چی به لطف این...فیلتر بود.بعدش رفتم یه کم بدرسم ولی هر کاری کردم نشد.از هر چی کتاب زبان حالم به هم میخوره.بعدشم دیدم کاری ندارم بکنم عین مرغ ساعت 10 گرفتم خابیدم.خب من دیگه برم اماده شم که برم کلاس کاراته.یادتون نره برام دعا کنید.لفطاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.         بای بای تا بعد........................................



نظرات شما عزیزان:

عماد جم
ساعت22:45---22 تير 1390
سلام عزیزم ....پاسخ:سلام خوفی؟اره تابستون بدیه..........مرسی اما صدبار امتحان کردم.نمیدونم چرا ولی نمیتونم فیلترشکن بگیرم.وای اره ای کاش قبول بشم مرسیییییییییییییییییییییی گلم.....بازم بیا.......بای بای........

H-Z
ساعت22:24---22 تير 1390
سلام گلم شرمنده...سرم شلوغ بود یکم ..خوب الن اومدم.خوبی توووووووووووووپاسخ:باشه الان میلینکمت...................................................................

mrs.lambert
ساعت19:20---22 تير 1390
سلام عزیزم من اومدم من امریکن ایدل رو دیدم جاسی اومد جاز زد بعدشم baby و u smile رو خود باحال بود.عزیزم پیشم نمیای؟اهنگای ادامی رو مگه نداری عزیزم؟؟منتظرتم فارسی 1 ما قطعهههههههههههه
پاسخ:چرا نیام؟الان میام گلم.خش به حالتون فارسی 1تون قعطه.


هانا
ساعت18:54---22 تير 1390
اخ گفتی این مادراخیلی پارازیت هستن مگه میزارن فیلم ببینی یا همسان میخوان ببینن یا اواالونایارازهای پنهان ماهم که نباید چیزی بگیم دهنمون روچف کنیم اصلاخرماازکرگی دم نداشت نه از مادر شانس اوردیم نه عشقمون نه درسمون نه زندگی
پاسخ:مث اینکه من وتو همه دیگه خیلی خوب میدرکیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





22 / 4 / 1390برچسب:,

|