رامینا در عالم تنهایی....

رامینا
رامینا

گاهی اوقات ادم یه چیزایی رو میبینه و میشنوه و تجربه میکنه که نمیدونه باید به کی بگه و چیکارشون کنه!!اخه پیدا کردن کسی که بخاد به حرف ها و چرت و پرتات گوش کنه خیلییییییی سخته!من متولد اذر ماه سال 1376 هستم و یه دختر شاد وشنگول و احساساتی و لجباز و مغرور و شوخ و دیونه هستم و روابط اجتماعیم خیلییی خوبه!من این وبلاگ ساختم تا بتونم حرف هایی رو که تو دلم هست و نمیتونم به کسی بگم اینجا بنویسم!بلکه یکییییییییییی پیدا شد این چرت و پرتا رو بخونه!


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رامینا در عالم تنهایی.... و آدرس ramina20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

اسمان ابی....

welcome

من وخودم دوتایی....

طرفداران ادام لمبرت

ملیسا و عشقش ادام لمبرت!

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

همسریابی

درگاه پرداخت اینترنتی

مطالب اخير

ع.ج

یه خاهش...............

امتحان میان ترم............

یه اپ کوچولو از ادامی..............

تابستون.............

زبانم شد درس اخه؟؟؟

ضد حاااااااااااااااااال!!!!!

آرشيو مطالب

تير 1390

نويسندگان

رامینا

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

سفارش آنلاین قلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 21565
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

ع.ج

 

ع.ج خب چرا یه کاری میکنی که من بد برداشت کنم.من گفتم که یه کم کنترل کن نگفتم که قهر کنی بری.ببین ناراحتم کردی..............من بیجنبه نیستم فقط یه کم حساسم.....الکی واسه خودت میبری و میدوزی تن عروس خانم هم میکنی.ببین اگه نیومدی نظر بدی خفت میکنم.....................................................میکشمت..................هو هو در هر صورت معذرت.....................................okkkkkkkk???

24 / 4 / 1390برچسب:,

|

یه خاهش...............

خاهش مندم در نوشتن نظرات دقت کنید و بی ادب نشوید.وگرنه شدیدا باتون بر خورد میشه   اگه هم کار واجب ندارین برای من نظر خصوصی نفرستید.چرا بعضی ها انقد من عصبانی میکنن.نه جدا چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟بای بای دوستای گلم................................

24 / 4 / 1390برچسب:,

|

امتحان میان ترم............

سلام سلام.من اومدم با یه خبر خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بد.البته واسه خودم نه واسه شما.خب امروز امت میان ترم داشتیم.شفاهی بودخیلی بد دادم.اگه میشد همون جا میزدم زیر گریه.اما خجالت کشیدم.همش به خاطر استرس بود....اخه من چرا گاهی اوقات انقد خجالتی میشم.همین الانم دارم گریه میکنم اخه چرا من باید نمرم انقد کم بشه اون وفت بقیه از من بیشتر بشن.درست من از همشون کوچیک ترم ولی دلیل نمیشه نمره ام هم مث خودم کوچیک باشه.دوس ندارم شراره نمرش از من بالاتر بشه.نه من حسود نیستم.شراره بهترین و باحالترین دوستم حاضرم هر کاری براش بکنم اما رقابت جای خود دارد. درست من همیشه نمرم توی مدرسه از شراره بالاتر اما اون زبانش خیلی خوب.دیگه مطمئن شدم که این ترم میافتم.واقعا مسخرست.ترم پیش شدم93 اما این ترم 70 هم نمیشم.من هیچ وقت نتونستم استرسی که برای امتحان های شفاهی دارم کنترل کنم و این همیشه برام مشکل ساز بود.خب حالا باید چی کار کنم؟حالا نمره هیچی من اصلا دوس ندارم از بروبچه های کلاس جدا بشم.اینا بهترین همکلاسی های بودن که تاحالا داشتم....................................فعلا خداحافظ

24 / 4 / 1390برچسب:,

|

یه اپ کوچولو از ادامی..............

سلام سلام من بازم اومدم.ادام لمبرت یکی از خاننده های مورد علاقه ی منه و خیلیییییییییییییییی باحاله.یعنی من یکی که رسما میمیرم براش.تصمیم گرفتم از این به بعد اگه چیز جالبی ازش دیدم بزارم تو وبم تا شما هم بهره ببرین(بهره ببرین!؟)خب دیگه بریم سراغ اپمون...................

اگه عکسهای آدام رو در Glam Nation Tour دیده باشین متوجه می شین که یک حرف "A" بزرگ قرمز رنگ روی کلاهی که سرشه و همچنین پشت جلیقه اش وجود داره!

 

 

 

 

ولی معنی این علامت چیه؟

 امروز مطلب جالبی توی یکی از وبلاگ های مربوط به آدام خوندم که واستون می ذارمش:

 من از همه ی حرفاشم خوشم نیومدا.......

 A یعنی Adam!

 شب کنسرت در پنسیلوانیا آدام لباس ریش ریش بنفش پوشیده بود با پاهای برهنه، انفجار نورها، صداها، حلقه ی آتش! Oh My God!!!

پشت جلیقه ی آدام، روی لباس رقصنده ها و درامر حرف A به چشم می خوره! منظور آدام از این حرف A قرمز چیه؟

 این نشان با داستان Scarlet Letter ارتباط داره. برای اونهایی که داستان رو نخوندن می گم:

Hester Prynne زن جوانیه که شوهرش اون رو به بوستون می فرسته. زن سالها منتظر می مونه تا شوهرش بیاد، ولی وقتی خبری ازش نمی شه اونم می ره با یه مرد دیگه. مردم شهر ماجرا رو می فهمن و او رو زندانی می کنند. وقتی که آزادش می کنن مجبورش می کنن که لباسی رو که روش یه حرف A قرمز رنگ به معنی Adultery (زنا) حک شده بود بپوشه که همه بفهمن گناهکاره. او لباس رو نمی پوشه و سالها در حاشیه ی شهر به تنهایی زندگی می کنه. تا اینکه یه روز تصمیم می گیره بپذیره و لباس رو بپوشه، اون هم با افتخار. او حرف روی لباس رو با نخ طلایی رنگ تزئین می کنه و حتا وقتی که بخشیده می شه و بهش اجازه می دن که اون لباس رو از تنش در بیاره این کار رو نمی کنه. معنی این علامت به مرور زمان عوض می شه و مردم شهر به هستر با احترام برخورد می کنند و معنی اون حرف به Able (شایسته، توانا) تغییر می کنه!

 در این داستان هستر توسط جامعه به عنوان گناهکار قضاوت می شه و مجبورش می کنن لباسی رو تنش کنه که انگشت نمای مردم بشه. تقصیرش چیه: این که قوانین رو زیر پا گذاشته و *** داشته! (تازه شوهره خیانت کرده بوده!!) اون می تونست مثل خیلی های دیگه زیر بار تنبیه مجازات بشه و بذاره که شکست بخوره.شهر و ترک کنه و خودش رو قایم بکنه در عوض ایستاد، مقاومت کرد و با وجود فشار زیادی که روش بود جسارت به خرج داد. اون وجودش و کاری رو که کرده بود انکار نکرد و با شجاعت خودش تونست نشان گناهکاری رو به نشان افتخار تبدیل کنه.

خب حالا اینا چه ربطی به آدام داره؟ مگه آدام چه گناهی مرتکب شده؟!

 آدام در 2009 American Music Awards یک اجرای س*** داشت که محافظه کارا و سنتی ها رو حسابی شوکه کرد!!! (منطور همون که تامی رو بوسید و ...!) خیلی ها بهش اعتراض کردن. درسته که به نظر آمریکایی ها گ ی بودن اشکالی نداره ولی تا وقتی که در ملأعام نباشه چون اون موقع کودکان در معرض خطر قرار دارند!

آدام از اول کار گفت که آقا جون من س*** ام و این رو پنهان نکرد و دیدیم که در AMA یه اجرای *** که مناسب اون آهنگ بود ارائه داد! هیچ گ ی تا به حال این کار رو نکرده بود. و البته تنبیه هم شد، اجراهاش لغو شد، همه رسانه ها بهش حمله کردن و از هر طرف یه داد و بیدادی شنیده می شد!

 ولی از طرفی او حمایت g a y community رو هم داشت. علاوه بر اون Aaron Hicklin هم در Out Magazine آدام رو تشویق کرد. ولی همه اونها متفق القول بودند که "آدام نباید پاش رو خیلی فراتر از مسیری که ما تعیین کردیم بذاره..."

حتا طرفدارای دو آتیشه ی آدام هم از این حرکت خوششون نیومد و بین طرفدارانش بحث و گفتگو هست که بسیاری از اونها این حرکت رو مسخره و خلاف قاعده می دونن. بعضی از طرفداران هم می گن که چیزی که بیشتر از اون "بوسه" اونها رو ناراحت کرده این بوده که آدام روی صحنه "ترسناک"، "مضطرب" و "بدون کنترل" بوده! هر چند در خود آهنگ هم اشاره می شه که" (می تونین کاری رو که می خوام انجام بدم هضم کنین؟! شاید این به نظرتون ناهنجار بیاد!!) چیزی که مشخصه اینه که طرفداران آدام دوست دارن آدام یه مقدار ملایم تر باشه و این آدام اغراق آمیز رو کمتر دوست دارن!

 بعد از اجرای AMA آدام کلی فرصت داشت که به خاطر این کارش معذرت خواهی کنه. می تونست بگه: "معذرت می خوام"، "دیگه تکرار نمی شه" و از این حرفا ... در عوض او از کارش دفاع کرد و گفت که با این کار احساساتش رو نشون داده و منظور آهنگ رو بیان کرده!! او با وقار و احترام جواب واکنش های شدید دوست و دشمن رو داد. او البته گفت که در اون روزها فشار بسیار زیادی رو متحمل شده و حتا نگران بوده که شانسش رو برای موفقیت از دست بده!آدام رو راسته و این چیزیه که همیشه می گه. اون می تونست این مسأله رو مخفی کنه و به کارش ادامه بده. ولی ترجیح داد خودش باشه. وقتی آهنگی اقتضا می کنه آدام هم مطابق با اون اجراش رو انجام می ده.

حالا جریان A چیه؟ آیا منظور ADAM هست؟ یا AMA؟ یا American Idol؟ ...

آره A یعنی ADAM! یعنی: "این منم، من عجیب غریبم!" (آهنگ Whataya Want from Me?). آدام نشون داده که همه کارهاش رو با آگاهی انجام می ده و می دونه چکار می کنه! به جای عذرخواهی و ماستمالی کردن کاری که کرده، در موردش توضیح داد و گفت این بخشی از وجود منه! با حک کردن حرف A قرمز روی کلاه و جلیقه اش، آدام می خواست به ما بگه که از کاری که کرده یا از s e x u a l I t y خودش و از اینکه س***ی باشه شرمنده نیست. A نشان غرور و افتخاره! آدام چیزی رو که بعضی از اون به "گناه و خطا" یاد می کردند گرفت و اون رو توسط کاتالیزور شخصیتی خودش تبدیل به نشان افتخار کرد!  پس اینجور که معلومه A یعنی Adam! منبع:hollywood news

خب حالا اگه میخاین درباره ی ادام بیشتر بدونین به این دو تا ادرسی که میزارم برید...........                                                  .www.adam-lambert.loxblog.com 1.                    www.nima00lambert.blogsky.com 2             نمیدونم چرا ولی من با این 2 تا وب بدجور انس گرفتم (انس؟!!)         bye bye everybody.........

22 / 4 / 1390برچسب:,

|

تابستون.............

سلام سلام.من اومدم!خوفین شما؟خش مذگره؟فک نکنم این تابستون تابستون خوبی برای من باشه. همش دارم میدرسم.قیافم شده شبیه کتاب زبان.وای بچه ها من این جمعه امتحان میان ترم دارم.تو رو خدا دعا کنید برام.یعنی اگه این ترم پاس نشم میرم میگیرم میخابم کنار مدیرمون(همون که مماغش مث مماغ فیل)! این دخترعمومم عروسیش انداخته دو روز قبل امتحان فاینال.یعنی اگه ببینمش سر و ته اویزونش میکنم. دقت کردین بعضی از روزا همه چی دس به دس هم میده تا تا عصبانیمون کنه.مثل دیروز!اولش که این مزاحم تلفنی گیر داده بود بم عین سگ.اخه من نمیفهمم من به جرات میتونم بگم از همه دوستام ساده ترم اون وقت هر چی مزاحم میاد پاچه من میگیره.در هر صورت مامانم جوابش داد.راحت شدم.حالا از این که بذگریم می رسیم به فارسی وان.!اینم بدجوری بدیو بدیو میکنه رو اعصابم.اون روز خیر سرم خاستم برم امریکن ایدل ببینم مامانم پارازیت اومد بزن فارسی وان.دوس داشتم تلوزیون خورد کنم ولی نشد. اخه جاستین اورده بودن ولی من ندیدمش.بعدش دس از پا دراز تر اومدم تو اتاقم رفتم پای کامپیوتر خاستم چن تا از اهنگای جدید ادام لمبرت بدانلودم ولی همه چی به لطف این...فیلتر بود.بعدش رفتم یه کم بدرسم ولی هر کاری کردم نشد.از هر چی کتاب زبان حالم به هم میخوره.بعدشم دیدم کاری ندارم بکنم عین مرغ ساعت 10 گرفتم خابیدم.خب من دیگه برم اماده شم که برم کلاس کاراته.یادتون نره برام دعا کنید.لفطاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.         بای بای تا بعد........................................

22 / 4 / 1390برچسب:,

|

زبانم شد درس اخه؟؟؟

وای وای حتما دارین میگین دوباره این دختر غر غرو اومد.ولی جدی جدی ر.ی.د.ه(ببخشید!) شد به تابستونم.همه دوستام تا ساعت12 میگیرن میخابن.اونوقت من باید عین خروس ساعت7 صبح پاشم برم کلاس.دوست دارم ول کنم این زبان.ولی حیفم میاد به خدا!اخه چند ترم دیگه دیپلم میگیرم.همین الانشم انقد پز ترمم میدم به هم سن وسال های خودم.کلا تریپ خودشیفتگی میزنم!ولی خداییش حال میده سر کلاس.اصلا که ما نمیدرسیم سر کلاس.یا سوتی میدیم یا سوتی میگیریم!المپیاد سوتی راه میندازیم کله سحر.معلممونم انقد پایه خش میگذره.وقتی میبینمش یا سایمون کاول میافتم.اخهی انقدم دوسش دارم!  (پدرانه)بهترین چیز این که کلاسمون دختر و پسر قاطی.میرم عشقم هم میبینم.هر چند از من بدش میاد در حد المپیک و منم از دستش عصبانیم در حد المپیک.مرتیکه ... بی احساس.اسمش محمد ولی من بش میگم دوچرخه.اخه یه دوچرخه داره همش با اون میره این ور و اون ور.همیشه در ک.و.ن.ش دوچرخش.  وای 2 جلسه نرفتم کلاس کاراته.الان برم میکشم مربیم.کمربند مشکی دارم!سوز به دل همتون.تریپ خودشیفتگی زدم دوباره.خب من برم ناهار و بعدشم کلاس کاراته.اخه کی ساعت 3 ناهار میخوره که من بخورم.                 bye bye everybody

20 / 4 / 1390برچسب: ,

|

ضد حاااااااااااااااااال!!!!!

اصلا دلم نمیخاست اولین پستم رو با غرغر شروع کنم!ولی امروز رسما همه چی رو اعصاب بود.این معلما... توی تابستون هم دس از سر کچل ما برنمیدارن.امروز خیر سرم با مامیم بعد از صد سال رفتم کارنامه گرفتم!معدلم شده بود 19.94 خدایی خجالت داره دوم راهنمایی با این معدل!ولی خداییش رو هم رفته تو امتحانا هوچی ندرسیدم. حالا معدل بیخیال.انضباط بچسب!15 شدم!! حالا بگو برا چی؟یه معلم پرورشی (داریم قد خرم حالیش نیس بیشعور)یه ما قبل از سال اومد گف عزیزای من(مثلا ما عزیزاشیم خیر سرمون)نظراتتون رو درباره ی معلما بنویسید.هر چی خاستین بنویسین من اینا رو به هیچ کس نشون نمیدم(اروا اون شکم گندش!)اقا ما هم اومدیم عین این احمقا هر چی از دهنمون درمیومد و نمیومد نوشتیم.این ... رفته بود عین این بچه ر.ی.ق.و های(ببخشید!) خبرچین همه چی رو گذاشته بود کف ذست مدیرمون اونم گذاشته بود کف دست مامیم.(مدیرمون دماغ داره در حد خرطوم فیل!بلانسبت فیل!).ولی خداییش چه مامان پایه ای دارم.قربونش برم.بعد از مدرسه رفتیم طلاهام عوض کردم.مد روزشون کردم.از طلا بدم میاد ولی وقتی میخرم خیلی میذوقم (عین این دیونه ها)بعدشم رفتم واسه عروسی دخترعموم با مامی لباس  خریدم.عروسیشم انداخته دو روز قبل امتحان فاینال.خیر سرش میخاذ عروسی کنه.اخه این چه وقت عروسی کردنه!اخیییییییییی! امروز به کیان(اسم دوستم کیانا بش میگم کیان )قول داده بودم میرم باش دوچرخه بازی ولی نرفتم.انقد باحاله میریم ول میگردیم مردم مسخره میکنیمتریپ مردم ازاری میزنیم عین این خل و چلا!تو گرما میشینیم فک میزنیم هرهر کرکر راه میندازیم. اونم کجا وسط پارک.نیس مردم اینجا خیلییییییییییییییییییییییییییی باجنبه و دختردیدن؟البته دختر که دیدن دختر خشگل ندیدن!تریپ خودشفتگی بزنیم یه کم!وای ای کاش خونه ی شری(شراره)هم این جا نزدیک ما بود.یه بچه پایه ای هستش این! خودم و خودش با هم بریم بیرون دهن همه رو س.ر.و.ی.س (ببخشید!)میکنیم.بس که همه رو مسخره میکنیم و سوتی میگیریم از همه چی!زیاد حرف زدم.ببخشید میدونم همش چرت و پرت بود!                                                     bye bye everybody!

19 / 4 / 1390برچسب:,

|