رامینا در عالم تنهایی....

رامینا در عالم تنهایی....

رامینا
رامینا

گاهی اوقات ادم یه چیزایی رو میبینه و میشنوه و تجربه میکنه که نمیدونه باید به کی بگه و چیکارشون کنه!!اخه پیدا کردن کسی که بخاد به حرف ها و چرت و پرتات گوش کنه خیلییییییی سخته!من متولد اذر ماه سال 1376 هستم و یه دختر شاد وشنگول و احساساتی و لجباز و مغرور و شوخ و دیونه هستم و روابط اجتماعیم خیلییی خوبه!من این وبلاگ ساختم تا بتونم حرف هایی رو که تو دلم هست و نمیتونم به کسی بگم اینجا بنویسم!بلکه یکییییییییییی پیدا شد این چرت و پرتا رو بخونه!


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رامینا در عالم تنهایی.... و آدرس ramina20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

اسمان ابی....

welcome

من وخودم دوتایی....

طرفداران ادام لمبرت

ملیسا و عشقش ادام لمبرت!

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

همسریابی

درگاه پرداخت اینترنتی

مطالب اخير

ع.ج

یه خاهش...............

امتحان میان ترم............

یه اپ کوچولو از ادامی..............

تابستون.............

زبانم شد درس اخه؟؟؟

ضد حاااااااااااااااااال!!!!!

آرشيو مطالب

تير 1390

نويسندگان

رامینا

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

سفارش آنلاین قلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 21566
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

ع.ج

 

ع.ج خب چرا یه کاری میکنی که من بد برداشت کنم.من گفتم که یه کم کنترل کن نگفتم که قهر کنی بری.ببین ناراحتم کردی..............من بیجنبه نیستم فقط یه کم حساسم.....الکی واسه خودت میبری و میدوزی تن عروس خانم هم میکنی.ببین اگه نیومدی نظر بدی خفت میکنم.....................................................میکشمت..................هو هو در هر صورت معذرت.....................................okkkkkkkk???



نظرات شما عزیزان:

MRS.lambert
ساعت0:22---28 تير 1390
سلام رامینا جونم.بچه ها نگران نباشید رامینا یک هفته عروسیه به من گفت .خب رامینا جونی وقتی اینو خوندی بدون هیچ توقفی بیا وبم چون عکسهای باحالی گذاشتم منتظرتم عزیزم

هانا
ساعت23:24---27 تير 1390
زنده ای یا مردی رامینا خبری ازت نیست

ع.ج
ساعت21:34---26 تير 1390
بیا که دلم واست یه ذره شده تا این یه ذره هم تموم نشده بیا عزیزم

هانا
ساعت10:53---26 تير 1390
سلام ببخشید نبودم فقط تونستم با موبایل برم تو وب ملیسا هرکاری کردم وبت باز نشد گلم خونه نبود ولی اومدم پس چی شد این خاطرات چرادیگه اپ نمیکنی

mrs.lambert
ساعت1:23---26 تير 1390
رامینا جون عزیزم کجایی چرا دیگه نمیای؟دلم واست تنگیده حالت خوبه؟ نگرانتم عزیزم بیا پیشم وقتی اینو خوندی منتظرتم حتما بیا دلم واست تنگیده

mrs.lambert
ساعت23:13---24 تير 1390
همین ادام خوبه من ناراحت نشدم فقط بهت گفتم راستی عزیزم این پست رو به کی گفتی؟بازم بیا منتظرتم عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





24 / 4 / 1390برچسب:,

|